nena1
Venta entradas!
Festival de literaturas y artes infantil y juvenil

Festival de literatura y arte infantil y juvenil

Flic Barcelona

flic_familia_CATsubmenu_flic_02_Educacióboto_03_buitVENDADENTRADESsubmenu_flic_05FLIC FAMÍLIA

24.01.14  TALLER DE POP-UP AMB MARION BATAILLE 

Taller de POP -UP  per a nens i nenes a partir de 8 anys d’una 1:30h de durada a la llivreria La Central.

Per primera vegada Marion Bataille (París, 1936) vista el nostre país de la mà del Flic. Dissenyadora gràfica, il·lustradora i enginyera de paper, utilitzant talls, doblecs i mecanismes típics del pop-up per crear llibres per a nens amb un resultat realment excepcional. Bataille aconsegueix fer de les pàgines d’un simple llibre, una obra d’art didàctica altament recomanable també per a adults

ABC3D150.

Ha aconseguit els premis Meggendorfer, EUA (2010), Liste d’honneur IBBY, Suisse, i Prix de la Nuit du Livre 1er prix jeunesse al 2009, i el Concours des Plus beau livre français, Best gift book of the year, New Public Radio, Notable children book 2008, New York Times, i Most innovative book 2008,the Cuffies, tots ells als EUA.

El taller d’il·lustració per a nens i nenes a partir de 8 anys té un cost de 20 euros, podeu reservar les vostres places a inscrip@flicfestival.com

Preu 20€ – Places limitades

Compra la teva entrada AQUÍ

 

19.01.14 FESTA DE LA CREACIÓ PER A PETITS I GRANS  AL CCCB    

FLIC2013-20130203-4-bis_02

Gaudeix de la fotografia amb Tanit Plana, apunta’t als tallers de de creació de perfums literaris amb Akewele, d’arts plàstiques amb l’artista Sandra March, de creació poètica amb Neus Moscada, d’il·lustració amb la Mercè Gal·lí, d’animació amb El BombetoTantàgora i molts més! Apropa literatura i joc, vine al cinema, llegeix un conte en un taxi, gaudeix del concert de les 2princesesbarbudes, i acompanya en Yoshi Hioki, la Roser Ros, en Xavier Bobés, la Patricia McGill  i molts d’altres a la gran festa del Flic!

Entrada lliure, tallers i cinema a 3 euros

Descarrega’t el programa AQUÍ

Compra les entrades als tallers i al cinema AQUÍ


30.11.13 – 29.12-13 CICLE  DEL LLIBRE AL CEL·LULOIDE  A LA FILMOTECA

El llibre de la selva

Com cada any, el Flic continua amb la programació de cinema i literatura a la Filmoteca de Catalunya cada cap de setmana i fins a finals d’any. Aquest any seguirem repassant grans obres literàries que han passat a la gran pantalla amb un resultat més que sorprenent.

Les entrades per a les sessions de cinema es podran adquirir a la Filmoteca de Catalunya per 4 euros.

Com a novetat, aquest any hem preparat uns tallers d’animació Animallibre a partir de la tècnica d’stop motion a càrrec de El Bombeto, que es realitzaran una hora abans de la sessió de cinema dels dissabtes.

Animallibre, és un taller d’animació amb la tècnica d’stop motion a càrrec d’El Bombeto, en què a partir de l’objecte llibre, es realitzaran petits curtmetratges d’animació amb aquesta tècnica.

Els tallers tindran lloc cada dissabte a les 16h a la Filmoteca amb prèvia inscripció dels participants, nens i nenes de 7 a 12 anys. El preu dels tallers és de 8 euros per nen i inclou dues entrades de cinema per a la sessió posterior de regal.

Compra les entrades del taller AQUÍ

 

 

Descarrega’t el programa aquí

 


29.11.13 – 29.12.13 LITERATURA AL CARRER: ACCIONS LITERÀRIES I URBANES A BARCELONA  

Un dels principis del Flic ha estat sempre el foment d’accions literàries en espais no habituals i en formats no esperats. La contextualització de la literatura en espais nous confereix noves experiències i el que és més important, noves formes d’aproximació a la lectura.

Per aquest motiu hem programat diverses accions literàries al carrer. Iniciem les accions el 29/11 de 10 a 13 amb un Grafit literari amb la col·laboració de Murs Lliures a càrrec de Tacto grafiter de reconeixement internacional, en el que es realitzarà un treball mural a partir dels poemes creats per nens i nenes dels Instituts de secundària del Besòs. Aprofitarem aquesta primera acció per inaugurar el Festival i fer-ne la seva primera roda de premsa.Pere hosta

El 15/12  d’11:30 a 12:30h realitzarem una acció massiva de Literatura als taxis situant 4 taxis a la Plaça dels Àngels i explicarem llibres i contes a tots aquells nens i nenes que s’atreveixin a entrar!

El dissabte 22/12 ens aproximarem amb humor a la literatura epistolar amb l’espectacle de carrer Postal Express que recorrerà tota la plaça del Pou de la Figuera al costat del Mercat de Santa Caterina de 11:30 a 13h.

Finalment viurem els contes d’una manera diferent amb l’espectacle interactiu Capses al Plaça dels Àngels Born el diumenge 29/12 de 10 a 13h.

 

 


 


FLIC EDUCACIÓ

16.01.14 CANÇONS I RIMETES AMB 2PRINCESESBARBUDES

2 princeses barbudes

Enguany el Flic enceta una programació específica per a les escoles que té per objectiu oferir recursos als centres per a promoure la literatura i el foment de la lectura tenint en compte el marc curricular. El Flic vol incentivar la cultura literària dels nois i noies escolaritzats a partir del gaudi artístic que constitueixen un punt de partida per dotar d’eines pedagògiques als docents que els permetran continuar aquesta tasca a les aules.

RESERVES flic@tantagora.net


 

 

Si voleu està al dia de la programació del Flic doneu-vos d’alta al butlletí AQUÍ.