• 15 edició
  • Festival de literatura i arts infantil i juvenil
Contacta'ns
C. del Art 80, baixos
info@flicfestival.com

Llega el FLIC Vic con una programación cargada de diversión, creatividad, arte y literatura en la Biblioteca Pilarín Bayés.

Sitio: Biblioteca Pilarín Bayés. Entrada gratuita

Horario:
11h a 19h

Para familias con niños y niñas a partir de los 7 años

Programación

Sombras chinas

Inventaros una historia y representadla con sombras chinas.

Escucho y dibujo

Juego para ilustrar a partir de la palabra y el libro.

Esta instalación invita a buscar  y encontrar personajes literarios como por ejemplo la rizos de oro, los tres cochinillos, los siete cabritos o el lobo en un bosque ilustrado por Miguel Bustos.

El Obrador

Espacio de creación, creatividad y descubrimiento.

Espai de creació, creativitat i descubriment.

* La organización se reserva el derecho a cambios en la programación.

Animaldes i altres bestieses

Durada i idioma
35' en català
On
A la vostra escola
Calendari
1/10/24 al 15/06/25
Necessitats espai
Si pot ser a l’aula del grup sense cadires ni taules
Cursos
Infantil fins a 3r de primària
Preu per sessió (màxim dos grups classe)
190€ + 50€ transport

Espectacle de butxaca que ofereix un tast de l‘immens patrimoni literari protagonitzat per animals. Cançons, poemes, proses i entrebancallengües protagonitzats per animals tan diversos com el cucut, l’esquirol, el grill, el rossinyol, la perdiu o la gallina… Peces que provenen de l’ampli repertori popular  i també de la prosa d’autors clàssics i contemporanis que la intèrpret desgranarà a través de la veu, el ritme i el joc lingüístic.

Amb aquest espectacle de butxaca, es pretén promoure l’ús de l’oralitat a les aules tot preservant preservar la decidida voluntat dels mots d’entrar a formar part de les persones a través de les seves orelles.

FITXA ARTÍSTCA

Co-direcció: Roser Ros i Magalí Homs
Producció: Tantàgora
Dramatúrgia: Roser Ros
Intèrprets: Clàudia Descarrega
Espai sonor: Gerard Valverde
Il.lustració: Albert Asensio