nena3
Venda entrades!
Festival de literatures i arts infantil i juvenil

Festival de literatura y arte infantil y juvenil

Seminari “La creació amb infants i joves” BCN.PRO 14.02.15

En el marc de la Jornada ProfesSional Art i creació realitzarem aquest seminari un espai de reflexió sobre la creació a partir de diversos llenguatges artístics.

 

11h a les 12h CONFERENCIA INAUGURAL  – Estratégia política per la cultura infantil amb Idah Klint, Assessora a l’Àrea de nens i joves del Consell Nòrdic

12h a 13h Conferència Nens creatius una inversió amb  Ole Winther – Subdirector Dpt. Museus i cultura infantil , Agència Danesa de Cultura.

13h a 14h Conferència Els nous reptes de la creació amb infants amb Eulàlia Bosch.  Assessora en temes d’art i exposicions, creadora de programes d’art i educació, comissària d’exposicions, professora de filosofia i sòcia fundadora de Gao Lletres, SL.

15.30 a 16.30h CREACIÓ A L’ENTORN ESCOLAR – Taula rodona. Modera: Roser Ros. Narradora, pedagoga i escriptora. Professora de la URL i presidenta de Tantàgora

Convidats:

  • Idah Klint. Assessora a l’Àrea de nens i joves del Consell Nòrdic
    • Teresa Llobet. Directora de Roca Umbert Fàbrica de les Arts
    • Artista del projecte En Residència
    • Gemma Carbó directora de Con arte

 16:45h a 17:45h ADOLESCENTS I CREACIÓ, NOUS REPTES PER ALS MUSEUS – Taula rodona . Convidats:

  • Ole Winther Subdirector Dpt. Museus i cultura infantil , Agència Danesa de Cultura.
  • Violeta Lanza. Fundadora de la revista digital The Bo Review of Human Arts y membre del consell assessor d’adolescents de Matadero Madrid

18:00 a 19:00 CONFERENCIA FINAL  amb Stian Hole – Noruega

Dissenyador gràfic i il·lustrador noruec. El seu llibre El final de l’estiu i el seu protagonista Garmann han rebut diversos premis.

COMPREU LA VOSTA ENTRADA AQUÍ

Amb el codi LASTMINUTE obtindràs descomptes

 

Art i Creació